2014. már 11.

Hogyan növelheti a vállalkozásod forgalmát a mobil app?

írta: PlixApp
Hogyan növelheti a vállalkozásod forgalmát a mobil app?

Szeretnék pár tippet adni, hogy milyen lehetőségeket rejt számodra a mobil alkalmazás. Hogyan növelheted a bevételed, egy saját mobil alkalmazással. Első nagy lehetőség, a földrajzi helyhez célzott tartalom.

Valamikor 2010 körül a Google igazgatója Eric Schmidt beszélt olyan dolgokról, hogy a jövőben a mobil eszközök segítik a felhasználókat a körülöttük lévő világ feltérképezésében. Valójában a Google Glass ezt teszi. :) 

A mobil eszközök elterjedtségével egyre több potenciális ügyfelet lehet elérni egy mobil alkalmazás segítségével. De, milyen funkciókat ragadjunk meg a fejlesztés során? Ez elég fontos kérdés. A mobil eszközök többségében ott van a GPS helymeghatározó, és tudunk Push üzenetet is küldeni azok számára akik letöltötték az applikációt. Miért jó ez? A Push üzenetet akkor is megkapja a felhasználó, ha nem fut az alkalmazás. A GPS segít megmondani, hogy hol van a felhasználó. A két dolgot ha összekapcsoljuk, akkor tudunk a felhasználónak olyan üzenetet küldeni, ami a helyhez kötött. Hogy értsd...

- Pl. Egy országos hálózatú üzlet vagyunk és az ország térségeiben más-más akciós termékeket futtatunk. Mondjuk Szolnokon az üzeletben a rézágyút adjuk fél áron, Budapesten a kacsatollat, Győrben pedig az örökírót. A Szolnoki felhasználó felutazik Budapestre, és esébe jut, hogy beugrana kedvenc üzletébe, de nem tudja hol van hozzá a legközelebbi, megnyitja hát a mobil alkalmazást, ami ekkor már egy Push üzenetben közli is vele, hogy a Budapesti üzletekben a kacsatollat most féláron veheti meg.

- Egy másik példa, amit nem részleteznék a fentebbi módon. Egy zenekar turnéiról is értesíthetjük hasonlóan a felhasználót,

- De egyszerűen Push üzenetben értesíthetjük a felhasználót valami nagyon extra akcióról, ha már régen járt nálunk. (esetleg régen nézett bele az alkalmazásba) :)

folytatjuk..

Szólj hozzá

mobil alkalmazások mobil app