Mobil app letöltés növelés
Az internetezők 99.99%-a keres valamit a neten, ez nem nagy újdonság. De hogyan kerülhet a mobil egy mobil app a keresési lista elejére?
A válasz nem fér bele egy mondatba, de mégis. Hasonlóan mint egy weboldal a mobil app is keresőoptimalizálható. Egyszer amikor a mobil alkalmazást feltöltöd, már érdemes kulcsszavakra optimalizálni a leírást, mind az App Store és mind pedig a Google Play esetében. Minden szónak értéke van, tehát ha lehet ne használj olyan szavakat a megfogalmazásban, ami gyakori. pl. "Ez a fantasztikus mobil app", "Android", stb.
Ha telerakod a szöveget olyan szavakkal, melyek egyébként is a mobil app-ra jellemző szóhasználat, csak ártasz a keresőkben történő toplistás megjelenésnek. Használj inkább szinonímákat.
Az app leíró szövegébe szigorúan tilos beleírni:
- Cégnevet,
- az app nevét,
- ingyen letöltheted, ingyenes
- app, iphone, ipad, android..stb.
DeepLink. Sokak számára már ismerősen csenghet ez a kifejezés. Igen, a mobil app esetében is működik. Érdemes az app elérhetőségét minél több helyre belinkelni.
Már a mobil fejlesztés fázisában érdemes előre elkészíteni a mobil alkalmazáshoz tartozó mikrosite-ot, ami bemutatja az alkalmazást. Nem kell itt nagy dologra gondolni, 1-2 oldal. Viszont az app publikálását követően nagy szerep hárul erre a microsite-ra. Ezen mikrosite-on keresztül lehet promotálni az elkészült app-ot.